Nie ulega wątpliwości, że znacznie chętniej wydajemy pieniądze, kiedy z głośników są odtwarzane znane i...
Samozatrudnienie w branży IT cieszy się ogromną popularnością. Kojarzone z wysokimi zarobkami, znaczną samodzielnością oraz...
Nowy rok - nowe koszty, chciałoby się rzec. Do gry wracają nie tylko 23% VAT...
Sponsoring to niezwykle forma marketingu pośredniego, który pozwala kreować wizerunek firmy sponsorującej. Pojawia się w...
Parodia to dobrze znana i lubiana przez społeczeństwo forma przekazu. W dzisiejszym świecie pojawia się...
Tworzenie sprawnie działającego oprogramowania wymaga wielu godzin pracy wykwalifikowanych specjalistów z zakresu IT – programistów,...
Elementy graficzne są powszechnie wykorzystywane jako sposób promocji dóbr i usług. Stosuje się je zarówno...
Według stanu prawnego na dzień 26 maja 2022 roku w rejestrze dzienników i czasopism określanym...
Trudno dziś wyobrazić sobie ofertę na aukcji internetowej bez zdjęcia. Fotografie stanowią element obowiązkowy, nierzadko...
Reklamy suplementów diety z wykorzystaniem nowoczesnych kanałów marketingowych, jak media społecznościowe, czy platformy medialne pozwala...
Tak jak nie pozostajemy bierni w przypadku, gdy ktoś dokonuje kradzieży w naszym domu, tak...
Każdy przedsiębiorca reklamujący swój towar czy usługę w sieci powinien wziąć pod uwagę szereg regulacji...
Stworzenie produkcji filmowej wymaga współpracy wielu podmiotów z różnych branż. Kluczowe role w realizacji całego...
W dobie rozwoju nowych technologii i swobodnego dostępu do wszelkiego rodzaju informacji często zapominamy, że...
SME Fund, czyli fundusz dla MŚP realizowany przez Urząd Europejski ds. Własności Intelektualnej – EUIPO...
Gry komputerowe to nowoczesne i ciekawe media rozrywki, które zdobyły szczególną popularność w XXI wieku....
Rejestracja znaku towarowego daje jego właścicielowi prawo do wyłącznego posługiwania się nim, a tym samym...
Coraz więcej osób korzysta z internetu na co dzień. Sieć jest dostępna praktycznie wszędzie, dlatego...
Wydanie książki to złożony i długi proces, który wymaga współpracy wielu osób - agenta, redaktora,...
Obecnie reklama w internecie jest najskuteczniejszym sposobem na zwiększenie rozpoznawalności przedsiębiorcy, a pośrednio przyczynia się...
Każdy przejaw działalności twórczej o indywidualnym charakterze, bez względu na jego wartość i sposób wyrażania...
Logotypy funkcjonują w obrocie handlowym jako wyróżniki i identyfikatory dla produktów i usług. Dla przedsiębiorcy...
3 lipca 2021 r. w życie weszło rozporządzenie wykonawcze Komisji 2020/2151 ustanawiające zasady dotyczące zharmonizowanych...
Współcześnie popularnym nośnikiem reklamowym stają się social media. Platformy społecznościowe takie jak Facebook, Instagram czy...
Branża e-commerce to jeden z najdynamiczniej rozwijających się sektorów gospodarki. Każdego dnia użytkownicy sieci wykonują...
Firmy, które zajmują się na co dzień projektowaniem oprogramowania, udostępniają je użytkownikom na określonych warunkach,...
W dobie powszechnego dostępu do mediów i informacji konsumenci stają się coraz bardziej wyczuleni na...
W dobie mediów społecznościowych, powszechnego dostępu do internetu oraz reklamy w sieci ochrona wizerunku staje...
Prawo autorskie dotyka prawie każdej działalności gospodarczej, ale także i zwykłych konsumentów. Jest to zatem...
Firmy, które wprowadzają na rynek nowe produkty, starają się odróżnić od innych ofert i zwiększyć...