W ramach usług skierowanych do klientów e-biznesowych oferujemy pełne wsparcie w zakresie ochrony i zwalczania tzw. „czarnego marketingu” – negatywnych treści publikowanych w Internecie, naruszających dobra osobiste Klienta lub stanowiące pomówienie (zniesławienie), publikowanych przez:
- byłych pracowników;
- konkurencję;
- niezadowolonych klientów.
Posiadamy doświadczenie w zwalczaniu negatywnych treści naruszających dobra osobiste naszych Klientów.
Skutecznie reprezentujemy interesy klientów zarówno w bezpośrednim sporze z osobą dopuszczającą się naruszenia, jak i na portalach udostępniających opinie (na profilu Google Moja Firma, Pracuj.pl, Opineo.pl, CENEO i innych).
Nasze artykuły blogowe

Roszczenia wobec Skarbu Państwa z powodu ograniczenia działalności gospodarczej. Czy wyrok WSA w Opolu otworzy drogę dla zbiorowych pozwów?

Różnice pomiędzy umową o dzieło i umową zlecenia w kontekście obowiązku zgłaszania do ZUS umów o dzieło od 2021

Amazon Brand Registry, czy rejestracja znaku towarowego w UE może przynieść dodatkowe korzyści dla sprzedawców

Jaką żywność najlepiej wybierać? Nowe przepisy dotyczące produkcji i sprzedaży produktów ekologicznych

Kto powinien posiadać procedury przeciwdziałania praniu brudnych pieniędzy (AML) i co musi się z nich znaleźć?

Wpływ światowej pandemii na dywersyfikację ryzyka w biznesie. Czy koronawirus zmienił strukturę polskich firm?