|
26 lipca 2023 | Ostatnio zmodyfikowano 14 grudnia, 2023 o 16:31 | Czas na przeczytanie: 13 minut

Jednym z coraz bardziej popularnych sposobów na zdobycie większej ilości klientów, zachęcenie do zakupów czy wypromowanie się w social mediach jest organizacja eventu, w którym potencjalny klient może otrzymać nagrodę za wykonanie konkretnego działania, kupno produktu czy zaobserwowanie danego profilu internetowego. Zanim jednak przystąpimy do organizacji i ogłaszania takiego eventu, warto zapoznać się z tym, jakie może mieć on formy i która z form jest dla nas korzystna, a która może nieść za sobą komplikacje natury prawnej. W niniejszym artykule skupimy się pojęciach konkursu oraz loterii promocyjnej w sytuacji gdy trzeba zorganizować konkurs (a nie koniecznie będący loterią promocyjną).


Anna-Maria Sobczak
RADCA PRAWNY
Specjalizacja: własność intelektualna – ochrona prawa autorskiego, marki oraz własności przemysłowej.
Więcej artykułów tego autora

Pozostałe Artykuły