Znaki towarowe pozwalają odróżnić towary oraz usługi przedsiębiorstwa od konkurencji. W dobie gospodarki wolnorynkowej ta...
Najbardziej rozpoznawalne znaki towarowe wyróżnia tzw. renoma. To świadectwo szerokiej rozpoznawalności oznaczenia, ale także wysokiej...
Plagiat, inspiracja czy opracowanie cudzej pracy to zagadnienia, z którymi artyści spotykają się na co...
Warunkiem, umożliwiającym zgłoszenie do ochrony znaku towarowego jest szczegółowe wskazanie towarów i/lub usług, które zgłaszający...
Publikowanie treści na swojej stronie internetowej czy blogu jest bardzo dobrym sposobem na wypromowanie działalności...
Dlaczego warto zastanowić się nad prawnym zabezpieczeniem wzorów przemysłowych w przemyśle modowym? Otóż stanowią one...
Znaczenie Internetu rośnie z roku na rok. Z jednej strony rozwój sieci pozwala na dotarcie...
W ostatnim czasie jest głośno o wszczęciu postępowania UOKiK w sprawie oznaczania publikacji sponsorowanych. Chodzi...
Przedsiębiorcy już na początku prowadzenia własnej działalności gospodarczej spotykają się z problemem ochrony własności intelektualnej,...
W prawie własności przemysłowej (dalej PWP) bardzo istotnym aspektem jest prawidłowy dobór środka ochrony danego...
Zjawisko „podbierania” pracowników lub klientów jest częstym problemem w wielu branżach. Dotyczy to zwłaszcza koncepcyjnych...
Poruszając się po Internecie nawet najbardziej przezorny i zabezpieczony użytkownik może paść ofiarą vishingu. Bazuje...
O efektywności content marketingu, czyli marketingu treści jako narzędzia potęgującego wyniki sprzedażowe firmy przekonał się...
W ostatnim czasie Urząd Komunikacji Elektronicznej ostrzegał przed zjawiskiem tzw. smishing. Poruszając się po Internecie,...
Jak chronić wzór przemysłowy? Radca Prawny Marcin Staniszewski wraz z Anną-Marią Sobczak specjalizującą się w...