|
13 lutego 2024 | Ostatnio zmodyfikowano 17 lutego, 2025 o 15:41 | Czas na przeczytanie: 12 minut

W ostatnim czasie media społecznościowe stały się popularnym źródłem reklam. Influencerzy oraz inne osoby publiczne, działające również w mediach społecznościowych rekomendują i polecają produkty, za co otrzymują umówione wynagrodzenie od reklamodawcy. Wobec braku ustawowych regulacji oraz w ramach ochrony konsumentów przed nieuczciwymi praktykami rynkowymi, konieczne stało się stworzenie zaleceń w zakresie publikacji reklam w mediach społecznościowych.


Anna-Maria Sobczak
RADCA PRAWNY, Profesjonalny pełnomocnik przed UPRP, EUIPO, WIPO
Specjalizacja: Prawo własności intelektualnej, prawo mediów i reklamy, zwalczanie nieuczciwej konkurencji,...
Więcej artykułów tego autora

Pozostałe Artykuły


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *