|
1 marca 2023 | Ostatnio zmodyfikowano 17 grudnia, 2023 o 14:03 | Czas na przeczytanie: 10 minut

Reklamy suplementów diety z wykorzystaniem nowoczesnych kanałów marketingowych, jak media społecznościowe, czy platformy medialne pozwala na dotarcie do praktycznie nieograniczonego grona odbiorców. Choć wydaje się to kuszące, stworzenie przekazu reklamowego zgodnego z prawem nie zawsze będzie proste. Leki oraz suplementy diety należą do grupy towarów tzw. wrażliwych, względem których ustawodawca zastosował daleko idące ograniczenia. Jak legalnie promować leki i suplementy diety w sieci i czy jest to możliwe?


Anna-Maria Sobczak
RADCA PRAWNY, Profesjonalny pełnomocnik przed UPRP, EUIPO, WIPO
Specjalizacja: Prawo własności intelektualnej, prawo mediów i reklamy, zwalczanie nieuczciwej konkurencji,...
Więcej artykułów tego autora

Pozostałe Artykuły


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *