|
1 marca 2023 | Ostatnio zmodyfikowano 17 grudnia, 2023 o 14:03 | Czas na przeczytanie: 9 minut

Reklamy suplementów diety z wykorzystaniem nowoczesnych kanałów marketingowych, jak media społecznościowe, czy platformy medialne pozwala na dotarcie do praktycznie nieograniczonego grona odbiorców. Choć wydaje się to kuszące, stworzenie przekazu reklamowego zgodnego z prawem nie zawsze będzie proste. Leki oraz suplementy diety należą do grupy towarów tzw. wrażliwych, względem których ustawodawca zastosował daleko idące ograniczenia. Jak legalnie promować leki i suplementy diety w sieci i czy jest to możliwe?


Anna-Maria Sobczak
RADCA PRAWNY
Specjalizacja: własność intelektualna – ochrona prawa autorskiego, marki oraz własności przemysłowej.
Więcej artykułów tego autora

Pozostałe Artykuły



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *