|
17 lutego 2023 | Ostatnio zmodyfikowano 17 grudnia, 2023 o 14:11 | Czas na przeczytanie: 10 minut

Prawidłowo skonstruowana reklama warunkuje możliwość dotarcia do odbiorców usługi z przekazem marketingowym, a tym samym zwiększenie zysków przedsiębiorstwa z prowadzonej działalności. O ile każdy przekaz reklamowy musi spełniać wymagania ogólne, o których mowa w ustawie o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, czy ustawie o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym, wybrane branże są poddane szczególnej regulacji. Na czym polegają ograniczenia reklamy w usługach sensytywnych i co należy o nich wiedzieć?


Anna-Maria Sobczak
RADCA PRAWNY
Specjalizacja: własność intelektualna – ochrona prawa autorskiego, marki oraz własności przemysłowej.
Więcej artykułów tego autora

Pozostałe Artykuły



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *