
Od lat już obserwuje się znaczący wzrost zainteresowania handlem w internecie, któremu sprzyjały choćby między...

Minęło niemal 10 lat od czasu, kiedy ustawa o prawach konsumenta wprowadziła do polskiego porządku...

Sprzedaż sklepu internetowego, na pierwszy rzut oka, wydaje się prostą transakcją. Tymczasem, warto wiedzieć, że...

Według danych GUS w 2022 roku ponad 16,5 miliona osób przynajmniej raz dokonało zakupów przez...

Wraz z rozwojem branży e - commerce, wielu internetowych sprzedawców szuka rozwiązań potęgujących zainteresowanie zakupami...

Biorąc udział w różnego rodzaju loteriach i konkursach często liczymy na wysokie nagrody finansowe. Wygrana...

W dobie Internetu cały świat jest na wyciągnięcie ręki. Nic zatem dziwnego, iż dokonywanie zakupów...

Ukraina to kraj sąsiadujący z Polską od wschodu, a więc bliski geograficznie i kulturowo. Chłonny...

Dane statystyczne pokazują, że w okresie od 2017 do 2021 roku światowe dochody branży e-commerce...

Nabywając dowolny towar w sklepie, kupujący może skorzystać z rękojmi, ale nie jest to jedyny...

Trudno dziś wyobrazić sobie ofertę na aukcji internetowej bez zdjęcia. Fotografie stanowią element obowiązkowy, nierzadko...

Reklamy suplementów diety z wykorzystaniem nowoczesnych kanałów marketingowych, jak media społecznościowe, czy platformy medialne pozwala...

Tak jak nie pozostajemy bierni w przypadku, gdy ktoś dokonuje kradzieży w naszym domu, tak...

Każdy przedsiębiorca reklamujący swój towar czy usługę w sieci powinien wziąć pod uwagę szereg regulacji...

Prawidłowo skonstruowana reklama warunkuje możliwość dotarcia do odbiorców usługi z przekazem marketingowym, a tym samym...

W dobie rozwoju nowych technologii i swobodnego dostępu do wszelkiego rodzaju informacji często zapominamy, że...

SME Fund, czyli fundusz dla MŚP realizowany przez Urząd Europejski ds. Własności Intelektualnej – EUIPO...

Obecnie reklama w internecie jest najskuteczniejszym sposobem na zwiększenie rozpoznawalności przedsiębiorcy, a pośrednio przyczynia się...

Współcześnie popularnym nośnikiem reklamowym stają się social media. Platformy społecznościowe takie jak Facebook, Instagram czy...

Branża e-commerce to jeden z najdynamiczniej rozwijających się sektorów gospodarki. Każdego dnia użytkownicy sieci wykonują...

W dobie powszechnego dostępu do mediów i informacji konsumenci stają się coraz bardziej wyczuleni na...

W dobie mediów społecznościowych, powszechnego dostępu do internetu oraz reklamy w sieci ochrona wizerunku staje...

W przypadku gdy kupujemy jakiś produkt, także w drodze zakupów online, mamy prawo oczekiwać, że...

Działalność Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów kojarzy się powszechnie z nakładaniem kar na nieuczciwych przedsiębiorców....

Projektowanie szaty graficznej nowych produktów zdaniem niektórych jest kluczem do sukcesu na rynku. Przy jej...

Obecnie trudno sobie wyobrazić jakąkolwiek działalność gospodarczą bez odpowiednio prowadzonej strony internetowej. Zależnie od branży,...

Przy kreowaniu wizerunku przedsiębiorstwa warstwa graficzna, niezależnie czy chodzi o logo, czy zdjęcia pod postem,...

O powodzeniu firmy nie zawsze przesądza wyłącznie dobrze skonstruowany biznesplan. Coraz częściej wpływ na sukces...

Myślisz o tym, aby swoje hobby przekuć w pracę i porzucić zatrudnienie na etacie, ale...

Ustawa o ochronie konkurencji i konsumentów z dnia 16 lutego 2007 r. przewiduje możliwość nakładania...