eCommerce

2

Czym jest wtórna zdolność odróżniająca znaków towarowych?

Jak rozumieć wtórną zdolność odróżniającą, czym różni się od pierwotnej-samoistnej zdolności odróżniającej i jak wpływa na rejestrowanie oznaczeń o charakterze opisowym? To dość złożona problematyka, która kieruje się oczywistą logiką i wpływa wymiernie na zdolność rejestrowania oznaczeń, tudzież znaków towarowych. Przyjrzyjmy się tej tematyce bliżej, by zrozumieć wszelkie jej implikacje.

1

Odzyskiwanie konta na Facebooku i Instagramie

Facebook i Instagram to obecnie dwie najpopularniejsze i co do zasięgu największe platformy społecznościowe na świecie. Nieustający postęp technologii oraz powszechny do niej dostęp jest jednak niestety przyczyną coraz liczniejszych sytuacji, w których konta są kradzione bądź przejmowane przez hakerów, żądających ogromnych sum pieniędzy za odzyskanie konta. Jak reagować w takiej sytuacji?

Kopia Kopia 1

Podszywanie się w reklamach Google Ads a znak towarowy

Zazwyczaj pierwszą rzeczą, jaką robimy, chcąc znaleźć usługę czy produkt, jest „wygooglowanie” tego, czego szukamy. Google stanowi dla potencjalnych konsumentów bardzo często pierwsze źródło informacji. Co więcej, większość  z kupujących wyszukując treści w Internecie, ograniczy się do sprawdzenia kilku pierwszych wyników pojawiających się w wyszukiwarce.

AdobeStock_45926727

Oznaczenie CE dla zabawki – certyfikacja krok po kroku

Każdy chcący sprzedawać zabawki w Polsce i w Europie powinien zadbać o wprowadzenie zabawki do obrotu pod oznaczeniem CE (nie jest to przywilej, a obowiązek przedsiębiorcy). Oznaczenie to jest ono symbolem jakości, europejskiego pochodzenia i z perspektywy prawnej gwarancją, że kupowany produkt jest zgodny z przepisami unijnymi dotyczącymi między innymi jakości wykonania i bezpieczeństwa.

Jak zatem uzyskać takie oznaczenie i nie dostać przy tym prawnego zawrotu głowy? Przekonajmy się.