|
17 października 2022 | Ostatnio zmodyfikowano 17 grudnia, 2023 o 14:38 | Czas na przeczytanie: 7 minut

Przy kreowaniu wizerunku przedsiębiorstwa warstwa graficzna, niezależnie czy chodzi o logo, czy zdjęcia pod postem, jest bardzo ważna. Wpis w mediach społecznościowych czy aktywność na blogu, która jest wzbogacona zdjęciem, ma znacznie większe szanse na dotarcie do potencjalnego klienta w celach komercyjnych. Szczególnie na początku działalności przedsiębiorcy chcą jednak uniknąć kosztów wynikających z konieczności wykupienia licencji na stronach ze zdjęciami fotografów (banki zdjęć np. w Adobe Stock). Tym samym pojawia się pytanie, czy można korzystać komercyjnie ze zdjęć umieszczonych w internetowe narzędzie umożliwiające tworzenie projektów graficznych typu Canva dla celów reklamowych czy użytku komercyjnego?


Anna-Maria Sobczak
RADCA PRAWNY
Specjalizacja: własność intelektualna – ochrona prawa autorskiego, marki oraz własności przemysłowej.
Więcej artykułów tego autora

Pozostałe Artykuły



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *