|
4 marca 2022 | Ostatnio zmodyfikowano 18 grudnia, 2023 o 12:55 | Czas na przeczytanie: 9 minut

Znaki towarowe pozwalają odróżnić towary oraz usługi przedsiębiorstwa od konkurencji. W dobie gospodarki wolnorynkowej ta dystynkcja jest niezwykle ważna, ponieważ umożliwia zbudowanie silnej marki, która będzie rozpoznawalna przez odbiorców.

Najsilniejsze znaki towarowe są określane mianem znaków renomowanych, czyli takich, które w rozumieniu obowiązujących przepisów prawa zasługują na silniejszą ochronę niż ich zwykłe odpowiedniki. Wyjaśniamy, czym jest renomowany znak towarowy i na kilku przykładach pokazujemy, jak daleko sięga jego ochrona.


Adrianna Pielaszek
APLIKANT RADCOWSKI
Prawo własności intelektualnej
Więcej artykułów tego autora

Pozostałe Artykuły



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *