|
18 maja 2023 | Ostatnio zmodyfikowano 15 grudnia, 2023 o 13:48 | Czas na przeczytanie: 8 minut

Założenie i posiadanie rachunku bankowego jest absolutną koniecznością w przypadku prowadzenia działalności gospodarczej w Polsce, zwłaszcza w branży finansowej. Pomimo tego, że w wielu przypadkach należy osobiście stawić się w oddziale celem założenia rachunku, cała procedura nie powinna być dla przedsiębiorcy problematyczna.  Problem pojawia się, gdy przedsiębiorca traci zarząd nad swoim rachunkiem wskutek np. zajęcia konta bankowego z urzędu skarbowego, lub co gorsza, gdy bank wypowiada umowę rachunku bankowego. Kiedy taka sytuacja może mieć miejsce i jak należy wtedy postąpić? 


Kamila Wasilewska
RADCA PRAWNY
Specjalizacja: Prawo finansowe i FinTech, AML, sprawy sporne i sądowe, prawo...
Więcej artykułów tego autora

Pozostałe Artykuły



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *