|
22 listopada 2022 | Ostatnio zmodyfikowano 17 grudnia, 2023 o 14:30 | Czas na przeczytanie: 8 minut

W przypadku gdy kupujemy jakiś produkt, także w drodze zakupów online, mamy prawo oczekiwać, że będzie on posiadał wszystkie spodziewane przez nas cechy. Co dzieje się, jednak gdy jest inaczej? Należy wszak zauważyć, że zwłaszcza w przypadku sprzedaży internetowej, niebezpieczeństwo otrzymania wadliwego lub niekompletnego towaru rośnie – a wszystko przez fakt, że podczas zakupu nie widzimy dobra, które nabywamy. Jak możemy wówczas dochodzić roszczeń i do kogo powinniśmy się zwrócić z żądaniem?


Marcin Staniszewski
RADCA PRAWNY
Specjalizacja: Obsługa korporacyjna przedsiębiorstw, w tym reorganizacja fuzje i przejęcia. Sprawy...
Więcej artykułów tego autora

Pozostałe Artykuły



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *