|
21 września 2020 | Ostatnio zmodyfikowano 19 sierpnia, 2024 o 09:38 | Czas na przeczytanie: 10 minut

Newsletter jest jedną z najchętniej wykorzystywanych form reklamowych i informacyjnych. Mająca swoje korzenie w starożytnym Rzymie, kiedy to „newslettery” przekazywali sobie głównie urzędnicy, dziś przybrała formę krótkiego biuletynu wysyłanego drogą elektroniczną. Dzięki wysokiej efektywności newslettera, korzysta z niego większość firm, portali i fundacji. Służy do informowania klientów o aktualnościach, zachodzących zmianach, najnowszych produktach i akcjach promocyjnych.

Co sprawi, że jego wysyłka przyniesie wizerunkowe i biznesowe korzyści, a przy tym będzie w 100% zgodna z obowiązującym prawem?


Marcin Staniszewski
RADCA PRAWNY
Specjalizacja: Obsługa korporacyjna przedsiębiorstw, w tym reorganizacja fuzje i przejęcia. Sprawy...
Więcej artykułów tego autora

Pozostałe Artykuły


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *