|
8 kwietnia 2022 | Ostatnio zmodyfikowano 18 grudnia, 2023 o 12:38 | Czas na przeczytanie: 8 minut

Przekaz reklamowy, bez względu na branżę, opiera się w przeważającej mierze na obrazach. Wynika to z faktu, że ludzki mózg znacznie lepiej zapamiętuje grafiki niż słowa lub dźwięki. Powszechność i skuteczność tego rodzaju reklamy nie oznacza jednak, że firma prowadząca kampanię reklamową może wydrukować każdy obraz, jaki znajdzie w sieci. Komu przysługuje prawo do projektu graficznego i jak bezpiecznie korzystać z obrazów w dobie internetu?


Marcin Staniszewski
RADCA PRAWNY
Specjalizacja: Obsługa korporacyjna przedsiębiorstw, w tym reorganizacja fuzje i przejęcia. Sprawy...
Więcej artykułów tego autora

Pozostałe Artykuły



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *