|
8 marca 2024 | Ostatnio zmodyfikowano 14 grudnia, 2024 o 16:34 | Czas na przeczytanie: 11 minut

Decydując się na drogie wczasy, turyści zwykle oczekują wyjątkowo wysokiego standardu obsługi, warunków zakwaterowania, wyżywienia i dodatkowych atrakcji. Pomimo tego, że biura podróży zapewniają swoich klientów, że wszystkie ich oczekiwania zostaną spełnione, może się okazać, że w rzeczywistości urlop będzie wyglądał zupełnie inaczej, a klient wróci z niego rozczarowany i niezadowolony. Jak w takiej sytuacji wyliczyć zadośćuczynienie i czy można jednoznacznie wskazać uzasadnioną kwotę roszczenia?


Marcin Staniszewski
RADCA PRAWNY
Specjalizacja: Obsługa korporacyjna przedsiębiorstw, w tym reorganizacja fuzje i przejęcia. Sprawy...
Więcej artykułów tego autora

Pozostałe Artykuły


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *