|
4 maja 2023 | Ostatnio zmodyfikowano 15 grudnia, 2023 o 14:10 | Czas na przeczytanie: 10 minut

W dobie Internetu cały świat jest na wyciągnięcie ręki. Nic zatem dziwnego, iż dokonywanie zakupów online jest bardzo popularną formą nabywania wszelkich dóbr. Jak wynika z raportu „E-commerce w Polsce 2022”, odsetek internautów, którzy deklarują kupowanie online ustabilizował się i wynosi obecnie aż 77%, przy czym znacząco więcej osób dokonuje zakupów na stronach polskich (75%) niż zagranicznych (32%). To z kolei przeniosło się na popularyzację samej idei sprzedaży internetowej pośród Polaków. Ta forma sprzedaży posiada bowiem wiele zalet – nie wymaga ona wysokiego wkładu początkowego, daje już na starcie dostęp do milionów klientów na całym świecie, nie ogranicza sprzedawców co do czasu i miejsca prowadzenia działalności. Dodatkowo jej prowadzenie jest stosunkowo proste technicznie, można bowiem bez tworzenia własnych stron internetowych skorzystać z gotowych portali sprzedażowych. Może być też prowadzona w formie jednoosobowej działalności gospodarczej.


Kamila Wasilewska
RADCA PRAWNY
Specjalizacja: Prawo finansowe i FinTech, AML, sprawy sporne i sądowe, prawo...
Więcej artykułów tego autora

Pozostałe Artykuły



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *