|
25 lutego 2022 | Ostatnio zmodyfikowano 21 marca, 2024 o 15:29 | Czas na przeczytanie: 8 minut

Wielu przedsiębiorców stawia sobie pytanie, jak w sposób efektywny dotrzeć do klientów i wypromować swoją działalność? Reklama jest najczęściej jednym z pierwszych pomysłów. Przy tworzeniu i publikacji reklamy trzeba mieć na uwadze określone przepisy prawa. Wytworzenie i publikacja reklamy z naruszeniem tych norm może skutkować nałożeniem kar przez właściwe organy. Na wysokość tych kar co do zasady wpływ ma skala i czas trwania naruszeń, zatem jeśli reklama ma trafić do szerszego grona odbiorców, warto poświęcić większą uwagę na jej zgodność z przepisami.


Anna-Maria Sobczak
RADCA PRAWNY, Profesjonalny pełnomocnik przed UPRP, EUIPO, WIPO
Specjalizacja: Prawo własności intelektualnej, prawo mediów i reklamy, zwalczanie nieuczciwej konkurencji,...
Więcej artykułów tego autora

Pozostałe Artykuły


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *