|
21 maja 2025 | Ostatnio zmodyfikowano 1 września, 2025 o 17:33 | Czas na przeczytanie: 8 minut

Reklama jest jednym z kluczowych narzędzi biznesowych w nowoczesnym świecie. Niestety, w walce o klienta niektóre firmy przekraczają granice etyki, sięgając po działania szkodliwe dla reputacji innych podmiotów. Zniesławienie w reklamie to problem, z którym musi zmierzyć się wiele przedsiębiorstw, szczególnie w erze cyfrowej, gdzie informacje rozprzestrzeniają się błyskawicznie. Czym jest zniesławienie w reklamie, jakie są jego konsekwencje i jak można skutecznie bronić się przed nieuczciwą konkurencją?


Anna-Maria Sobczak
RADCA PRAWNY, Profesjonalny pełnomocnik przed UPRP, EUIPO, WIPO
Specjalizacja: Prawo własności intelektualnej, prawo mediów i reklamy, zwalczanie nieuczciwej konkurencji,...
Więcej artykułów tego autora

Pozostałe Artykuły


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *