|
29 lipca 2024 | Ostatnio zmodyfikowano 17 lutego, 2025 o 13:21 | Czas na przeczytanie: 8 minut

Rosnące zasięgi na blogu czy vlogu mogą wiązać się dla influencera nie tylko z dużą satysfakcją, ale także z pierwszymi propozycjami odpłatnej współpracy z kontrahentami reprezentującymi znane marki. Warto jednak pamiętać, że reklama na Instagramie bądź YouTube pociąga za sobą nie tylko zarobek dla influencera, ale także określone obowiązki – jednym z nich jest oznaczanie reklam. Poniżej podpowiadamy, o czym należy pamiętać w kwestii oznaczania współpracy?


Marcin Staniszewski
RADCA PRAWNY
Specjalizacja: Obsługa korporacyjna przedsiębiorstw, w tym reorganizacja fuzje i przejęcia. Sprawy...
Więcej artykułów tego autora

Pozostałe Artykuły


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *