|
26 września 2024 | Ostatnio zmodyfikowano 1 października, 2025 o 07:03 | Czas na przeczytanie: 19 minut

Znak towarowy jest elementem identyfikującym markę i nierzadko wpływającym na jej renomę oraz rozpoznawalność. Nic więc dziwnego, że mniejsze podmioty chętnie korzystają z licencji na znaki towarowe uznanych marek, zwiększając tym samym swoją wiarygodność i atrakcyjność rynkową. Jak podejść do procesu licencjonowania znaku i jak dobrze skonstruować umowę licencyjną, przeczytają Państwo w tekście poniżej.


Anna-Maria Sobczak
RADCA PRAWNY, Profesjonalny pełnomocnik przed UPRP, EUIPO, WIPO
Specjalizacja: Prawo własności intelektualnej, prawo mediów i reklamy, zwalczanie nieuczciwej konkurencji,...
Więcej artykułów tego autora

Pozostałe Artykuły


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *