|
10 listopada 2023 | Ostatnio zmodyfikowano 12 grudnia, 2023 o 15:57 | Czas na przeczytanie: 8 minut

Każdy kodeks etyki jest przejawem samoregulacji danego środowiska. Dotyczy to zarówno kodeksu etyki radców prawnych czy adwokatów, kodeksu etyki lekarskiej czy kodeksu etyki reklamy. Zgodnie ze słownikową definicją- kodeks jest to usystematyzowany akt prawny, który zawiera kompleksowe regulacje z danej dziedziny prawa. W polskim prawodawstwie kodeksy to niewątpliwie jedne z największych i najważniejszych aktów prawnych w całym systemie. Czym zatem jest Kodeks Etyki Reklamy, kiedy się go stosuje i jakie są sankcje za wykorzystywanie reklamy naruszających normy etyczne?


Anna-Maria Sobczak
RADCA PRAWNY, Profesjonalny pełnomocnik przed UPRP, EUIPO, WIPO
Specjalizacja: Prawo własności intelektualnej, prawo mediów i reklamy, zwalczanie nieuczciwej konkurencji,...
Więcej artykułów tego autora

Pozostałe Artykuły


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *