|
15 kwietnia 2024 | Ostatnio zmodyfikowano 5 grudnia, 2025 o 15:11 | Czas na przeczytanie: 16 minut

Od kilku lat niezwykle silnym trendem na rynku odzieżowym jest wzrost popularności marek tzw. fast-fashion. W obliczu zalewu rynku przez produkty tego typu, metka odzieżowa staje się istotnym punktem odniesienia dla kupujących w procesie podejmowania decyzji zakupowych. W poniższym artykule wyjaśniamy zatem, jakich informacji powinna dostarczać klientom prawidłowo przygotowana metka odzieżowa.


Anna-Maria Sobczak
RADCA PRAWNY, Profesjonalny pełnomocnik przed UPRP, EUIPO, WIPO
Specjalizacja: Prawo własności intelektualnej, prawo mediów i reklamy, zwalczanie nieuczciwej konkurencji,...
Więcej artykułów tego autora

Pozostałe Artykuły


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *