|
19 sierpnia 2025 | Czas na przeczytanie: 11 minut

​​Początki sprzedaży LIVE sięgają 2016 roku, kiedy to koncern Alibaba uruchomił projekt Taobao Live. Dzięki niemu chińscy przedsiębiorcy zyskali nową przestrzeń do bezpośredniej interakcji z klientami – dynamiczną i angażującą formę komunikacji, która wypełniła lukę między tradycyjnym marketingiem internetowym a sprzedażą bezpośrednią. Sprzedawcy mogli w czasie rzeczywistym odpowiadać na pytania widzów i budować relacje, które wcześniej były zarezerwowane dla kontaktu twarzą w twarz.

Dziś live commerce to już globalny standard – wykorzystywany z powodzeniem na platformach takich jak Facebook, Instagram czy nawet Twitter. Jak jednak zorganizować taką sprzedaż, by była nie tylko skuteczna, ale też w pełni legalna?

Pozostałe Artykuły


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *