|
26 października 2022 | Ostatnio zmodyfikowano 17 grudnia, 2023 o 14:35 | Czas na przeczytanie: 12 minut

Firmy, które wprowadzają na rynek nowe produkty, starają się odróżnić od innych ofert i zwiększyć swoją konkurencyjność poprzez opracowanie indywidualnego designu swoich produktów. Aby jego ochrona była jednak możliwa, konieczne jest spełnienie określonych ustawowo wymagań. Jak rozumieć przesłankę nowości i indywidualności w kontekście wzorów przemysłowych?


Anna-Maria Sobczak
RADCA PRAWNY, Profesjonalny pełnomocnik przed UPRP, EUIPO, WIPO
Specjalizacja: Prawo własności intelektualnej, prawo mediów i reklamy, zwalczanie nieuczciwej konkurencji,...
Więcej artykułów tego autora

Pozostałe Artykuły


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *