|
29 maja 2024 | Ostatnio zmodyfikowano 14 grudnia, 2024 o 17:45 | Czas na przeczytanie: 4 minut

Zwłaszcza w przypadku umów sprzedaży z odroczoną płatnością kupujący może czuć się pokrzywdzony, jeżeli zakupiony przez niego towar okazał się wadliwy wkrótce po objęciu go w posiadanie. Pierwszym odruchem dla wielu kupujących jest odmowa zapłaty. Nie jest to dobre rozwiązanie, bowiem nawet za wadliwy produkt konieczna jest zapłata. Odmówić jej można dopiero po przeprowadzeniu procesu reklamacji. Kiedy można odmówić zapłaty za wadliwy produkt i jakie okoliczności trzeba wziąć pod uwagę?


Marcin Staniszewski
RADCA PRAWNY
Specjalizacja: Obsługa korporacyjna przedsiębiorstw, w tym reorganizacja fuzje i przejęcia. Sprawy...
Więcej artykułów tego autora

Pozostałe Artykuły


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *