|
5 czerwca 2024 | Ostatnio zmodyfikowano 6 czerwca, 2024 o 15:13 | Czas na przeczytanie: 7 minut

Jednym z popularnych narzędzi promujących firmy w social mediach są konkursy. Konta przedsiębiorstw na ich skutek odnotowują gwałtowny wzrost zasięgów i interakcji, co bezpośrednio przekłada się na zysk oraz promocję marki. Konkurs jest świetną metodą na trafienie do nowych, potencjalnych klientów oraz skuteczne budowanie pozycji na rynku. Nie zapominajmy jednak, że organizując tego typu przedsięwzięcie, należy pamiętać o wymogach formalnych, co pozwoli uniknąć późniejszych komplikacji.;


Anna-Maria Sobczak
RADCA PRAWNY
Specjalizacja: własność intelektualna – ochrona prawa autorskiego, marki oraz własności przemysłowej.
Więcej artykułów tego autora

Pozostałe Artykuły


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *