|
18 października 2021 | Ostatnio zmodyfikowano 18 grudnia, 2023 o 13:26 | Czas na przeczytanie: 15 minut

Coraz większa część życia społecznego przenosi się do sieci, a co za tym idzie powstaje wiele nowych zawodów i możliwości świadczenia usług. Jednym z nowopowstałych zawodów jest właśnie Influencer. Influencerem może być każdy, kto posiada w Internecie grono zaangażowanych odbiorców – zarówno bloger, jak i youtuber, celebryta czy zwykły człowiek posiadający konto np. na Instagramie. Dla producentów i usługodawców współpraca z influencerem to skuteczny sposób na wypromowanie marki, zwiększenie jej zasięgu, a nawet renomy. Firmy coraz chętniej korzystają z tego sposobu dystrybucji informacji o swoim istnieniu. Jednak, aby współpraca była bezpieczna i przynosiła korzyści obu stronom, kluczowe jest zabezpieczenie jej odpowiednią umową.


Marcin Staniszewski
RADCA PRAWNY
Specjalizacja: Obsługa korporacyjna przedsiębiorstw, w tym reorganizacja fuzje i przejęcia. Sprawy...
Więcej artykułów tego autora

Pozostałe Artykuły



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *