|
23 maja 2024 | Czas na przeczytanie: 14 minut

Nabywając towar, którego terminowa dostawa jest szczególnie istotna dla odbiorcy, oczekujemy, iż faktycznie zostanie on dostarczony nam w uzgodnionym terminie. Zamówione przez przedsiębiorcę produkty dedykowane sprzedaży np. w sezonie świątecznym czy gadżety przeznaczone do sprzedaży podczas koncertu, czyli jednorazowego wydarzenia odbywającego się w konkretnej dacie, a dostarczone z opóźnieniem mogą stracić na swej wartości dla przedsiębiorcy, a nawet stać się dlań bezużyteczne. W niniejszym artykule wyjaśniamy, jakie uprawnienia ma w takiej sytuacji odbiorca towaru, a także co powinni uczynić przewoźnik i nadawca. Poruszona zostanie także kwestia odpowiedzialności za szkody powstałe w wyniku opóźnienia w dostawie.


Antonina Schneider
RADCA PRAWNY
Specjalizacja: Obsługa korporacyjna spółek. Procesy windykacyjne, sprawy sporne i sądowe. Prawo...
Więcej artykułów tego autora

Pozostałe Artykuły



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *