|
8 października 2020 | Ostatnio zmodyfikowano 17 lipca, 2024 o 13:42 | Czas na przeczytanie: 9 minut

Promowanie marki w sieci to standard w dzisiejszych czasach. Co więcej, mnóstwo biznesów działa wyłącznie w formie online, z powodzeniem funkcjonując na coraz bardziej rozbudowanym rynku e-commerce. Jednak rodzi to również pewne problemy. Głównym wyzwaniem jest ochrona dóbr osobistych i wizerunku, zwłaszcza wobec ogromnej popularności mediów społecznościowym i portali, na których wystawia się anonimowe opinie. W przypadku firm negatywne komentarze często zamieszcza konkurencja lub niezadowoleni klienci. Dlatego prowadząc biznes w sieci, warto znać zasady działania przejętej od Amerykanów procedury Notice and takedown.


Marcin Staniszewski
RADCA PRAWNY
Specjalizacja: Obsługa korporacyjna przedsiębiorstw, w tym reorganizacja fuzje i przejęcia. Sprawy...
Więcej artykułów tego autora

Pozostałe Artykuły



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *