|
30 listopada 2022 | Ostatnio zmodyfikowano 17 grudnia, 2023 o 14:28 | Czas na przeczytanie: 9 minut

W dobie powszechnego dostępu do mediów i informacji konsumenci stają się coraz bardziej wyczuleni na agresywną formę reklamy, która nachalnie promuje dany produkt. Skoro stosowane od dziesięcioleci mechanizmy marketingu zawodzą, producenci stosują coraz bardziej zawoalowane, ale jak się okazuje, nie mniej skuteczne, formy reklamy. Do szczególnie popularnych można zaliczyć lokowanie produktu oraz lokowanie tematu. Co to takiego i jak zostały one uregulowane w polskim prawie?


Marcin Staniszewski
RADCA PRAWNY
Specjalizacja: Obsługa korporacyjna przedsiębiorstw, w tym reorganizacja fuzje i przejęcia. Sprawy...
Więcej artykułów tego autora

Pozostałe Artykuły



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *