Potrzebujesz wsparcia profesjonalnej kancelarii prawnej w Bielsko-Białej? Nasze usługi będą strzałem w dziesiątkę – zwłaszcza gdy oczekujesz kompleksowej obsługi przedsiębiorstwa. Od lat działamy na rzecz podmiotów gospodarczych ze zróżnicowanych branż. Zajmujemy się wszystkimi dziedzinami prawa. Do głównych obszarów naszych usług zaliczają się: kwestie podatkowe, windykacja należności, procesy windykacyjne, pomoc w sprawach cywilnych, a także pomoc w sprawach sądowych i z zakresu prawa gospodarczego.
Posiadamy wieloletnie doświadczenie w obsłudze prawnej start-upów oraz podmiotów z sektora IT. Nasz wyspecjalizowany zespół ekspertów i radców prawnych zajmuje się wsparciem przedsiębiorstw, które zajmują się m.in. innowacyjnymi technologiami, wdrażaniem nowych rozwiązań informatycznych, e-commerce, czy przetwarzaniem danych (również danych osobowych).

    Dane podane w formularzu będą przetwarzane przez Kancelarię Prawną RPMS z siedzibą w Poznaniu wyłącznie w celu realizacji zgłoszenia oraz według zasad zawartych w Polityce prywatności

    Zaufali nam

    Kompleksowe usługi radców prawnych i adwokatów

    W przypadku start-upów realizujemy działania skupione wokół rozpoczęcia i optymalizacji procesów niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania początkujących firm. Pomagamy wybrać odpowiednią formę prowadzenia działalności, wspieramy w procedurach założycielskich itd. Nasze podejście jest w pełni indywidualne, nastawione na bieżące potrzeby i możliwości klienta. Przedsiębiorcy korzystają z nas zarówno w sposób bieżący, jak i doraźny z naszych porad prawnych, szeroko pojętej pomocy prawnej i bieżącego doradztwa m.in. w kwestiach podatkowych. Jesteśmy zespołem radców prawnych i adwokatów, którzy działają zarówno na terenie Bielsko-Białej, jak i w całej Polsce. Z naszej oferty skorzystają podmioty gospodarcze oraz osoby prywatne. Jako kancelaria prawna z doświadczeniem, podejmujemy się zadań o każdym stopniu skomplikowania. Wybierając nasze usługi, możesz skorzystać m.in. z:

    Sporządzamy, świadczymy opinie i zabezpieczamy umowy z kontrahentami.

    Przygotowujemy pozwy dla klientów indywidualnych, dla osób fizycznych i osób prawnych.

    Sporządzamy dokumentację, która reguluje działalność gospodarczą, w tym m.in. regulaminy czy polityki bezpieczeństwa. Zawsze dbamy przy tym o jak najlepszy interes klienta, doradzając mu korzystne rozwiązania.

    Wspieramy w procesach negocjacyjnych, reprezentujemy klienta na konferencjach i spotkaniach, prowadzimy szkolenia dla pracowników i kadry zarządzającej.

    Pomagamy pozyskać niezbędne dokumenty takie jak decyzje administracyjne, koncesje, zezwolenia.

    Występujemy w imieniu klienta przed organami nadzoru, przed Urzędem Skarbowym, sądem pracy, Państwową Inspekcją Pracy, przygotowując jednocześnie niezbędną dokumentację.

    Do naszych usług zaliczają się także działania zmierzające do zabezpieczenia przed nieuczciwymi praktykami rynkowymi oraz sprawowanie pieczy nad przestrzeganiem reguł związanych z ochroną konkurencji i konsumenta. Poza tym świadczymy obsługę prawną w zakresie prawo pracy, prawo upadłościowe, wprowadzania i kontroli stosowania procedur dotyczących ochrony danych osobowych w firmie.

    RPMS Bielsko-Biała. Kancelaria prawna a sprawy windykacyjne

    Wychodzimy z założenia, że skuteczny radca prawny powinien być specjalistą w kilku wybranych dziedzinach prawa. Właśnie dlatego nasz zespół składa się z osób, które stale poszerzają swoją wiedzę i kompetencje. Pomimo dużej znajomości danego obszaru, wciąż szukają coraz to nowszych, ciekawych rozwiązań dotyczących konkretnego zagadnienia. To między innymi dzięki temu nasi klienci mogą skorzystać z doskonałego działu wsparcia procesu windykacyjnego.

    Zadaniem tego działu jest przede wszystkim weryfikacja, monitorowanie i przeprowadzanie optymalizacji stosowanych przez klienta procedur dotyczących windykacji. Tym samym nasi eksperci zwiększają skuteczność pozyskiwania kolejnych płatności od kontrahentów.

    Dodatkowo dział ten stanowi wsparcie w konkretnych sprawach, reprezentując klienta w ramach windykacji. Proces odzyskiwania długów polega na działaniach miękkich, czyli windykacji polubownej (przedsądowej), która opiera się m.in. na negocjacjach z dłużnikiem, a także na działaniach twardych. Czynności twarde to windykacja sądowa i komornicza.

    Chociaż celem jest skuteczne odzyskanie długu, co kończy się sukcesem w zdecydowanej większości spraw, to zawsze działamy w zgodzie z oczekiwaniami klienta. Poza profesjonalnymi pismami sądowymi, dużym doświadczeniem i efektywnością naszych działań, pozostajemy elastyczni w ustalaniu zasad współpracy z klientem. Jeżeli więc zależy Ci na zachowaniu pozytywnych relacji biznesowych z dłużnikiem, z pewnością zadbamy o ten aspekt.

    Ponadto RPMS posiada prężnie rozwijający się dział tworzenia i rejestracji podmiotów gospodarczych. W tym przypadku nasze usługi polegają zwłaszcza na wspieraniu przedsiębiorców od spółek prawa handlowego, ich oddziałów, fundacji i stowarzyszeń. Nasz dział prawny przygotowuje więc akty założycielskie, sporządza umowy, występuje jako reprezentacja klienta w trakcie czynności prawnych, np. przy zawieraniu umowy przed notariuszem, czy w postępowaniach rejestrowych online w trybie S24 oraz prowadzonych stacjonarnie.

    Na tym nie kończy się nasze doradztwo. Oprócz tego pomagamy początkującym przedsiębiorcom w wyborze formy działalności gospodarczej. Analizujemy w tym celu kwestie podatkowe, organizacyjne, prawne, ułatwiając gładkie wkroczenie na rynek. Dodatkowo zasięgamy porady notariuszy i innych ekspertów. W rezultacie jesteśmy w stanie zaoferować klientom 100% ochrony ich interesów, a także niesłabnące zaangażowanie i profesjonalne podejście do każdej usługi.

    Indywidualny radca prawny dla spółki

    Na liście usług kancelarii RPMS nie mogło zabraknąć również kompleksowej obsługi prawnej fuzji, przejęć i przekształceń podmiotów gospodarczych. Wśród tego typu świadczeń znajdują się też transakcje obejmujące przejęcie zorganizowanej części przedsiębiorstwa.
    Na czym to polega? Nasi prawnicy przeprowadzają audyt formalnoprawny, który uwzględnia wszystkie kwestie związane z funkcjonowaniem danego podmiotu. Ten dokument i wynikające z niego dane pozwalają na przejęcie kontroli nad podmiotem w maksymalnie optymalny sposób. Klient zyskuje więc zestaw gotowych wniosków i propozycji rozwiązań.
    Z szerokiej gamy audytów prawnych RPMS skorzystają również inwestorzy zmierzający do nabycia udziałów i akcji innego podmiotu lub jego zorganizowanej części. Dzięki temu mogą wykryć wszelkie ewentualne błędy i metody rozwoju działalności wskazanych podmiotów.

    Co obejmuje

    usługa audytu?

    Usługa audytu jest realizowana we współpracy z biurami księgowymi, doradcami inwestycyjnymi, doświadczonymi menedżerami i kancelariami podatkowymi. Daje nam to pewność, że klient otrzyma pełną perspektywę formalnoprawną oraz listę możliwych do podjęcia kroków, korzyści i niebezpieczeństw dotyczących planowanej inwestycji.

    Możemy pochwalić się również ogromnym doświadczeniem w dziedzinie prawa gospodarczego. Sprawia to, że zapewniamy audyt dopasowany do potrzeb i charakterystyki branży klienta. Nasze podejście jest więc nie tylko profesjonalne, ale i indywidualne.

    W usłudze audytu zawierają się kwestie:

    • Prawa pracy,
    • Sporów korporacyjnych,
    • Zagadnień korporacyjnych,
    • Administracyjnoprawne,
    • Postępowań w sprawach karnych gospodarczych,
    • Umów handlowych

    I wiele innych.

    Zastępstwo procesowe w sprawach cywilnych i administracyjnych

    Kancelaria prawna
    Bielsko-Biała

    Kancelaria RPMS służy również pomocą w sprawach cywilnych i administracyjnych na terenie Bielsko-Białej. Radcy prawni i adwokaci występują w tym przypadku w formie pełnomocników, reprezentując stronę przed organami administracji publicznej oraz prowadząc postępowania sądowe:

    • Przed sądami administracyjnymi,
    • Przed sądami wszystkich instancji,
    • Przed sądami arbitrażowymi,
    • Przed Naczelnym Sądem Administracyjnym,
    • Przed Sądem Najwyższym,
    • Przed organami administracji publicznej,
    • W postępowaniach mediacyjnych.

    W ramach usługi zastępstwa procesowego klient otrzymuje wsparcie doświadczonego pełnomocnika. Prawnik prezentuje go na wszystkich etapach procesu, a także sporządza pisma procesowe, uczestniczy w negocjacjach, rozmowach i – oczywiście – w samych postępowaniach sądowych. Jego celem jest szybkie, korzystne rozwiązanie sporu. Jednocześnie pełnomocnik stanowi punkt kontaktowy dla klienta, gdyż informuje go o bieżących informacjach na temat przebiegu sprawy.

    Nasze Aktualności prawne

    Zaufali nam

    Radcy prawni od ochrony danych osobowych

    Kolejną dziedziną prawa, w której jesteśmy specjalistami, jest ochrona danych przetwarzanych w systemach informatycznych. W ramach tej usługi dbamy o to, aby klient przestrzegał obowiązujących procedur – zwłaszcza w kwestii ochrony danych osobowych, które zostały uwzględnione w normach słynnej regulacji RODO.

    Udzielamy merytorycznej pomocy, umożliwiając klientowi poznanie, zrozumienie i wdrożenie procedur dotyczących ochrony danych, które przetwarza. Usługa jest skierowana m.in. do klientów z branży e-commerce, właścicieli portali i wszelkiego rodzaju stron internetowych. Dzięki nam zyskują poczucie bezpieczeństwa w ramach prowadzenia działalności i pewność, że ich firma funkcjonuje zgodnie z prawem.

    Obsługa prawna w tym zakresie to przede wszystkim:

    • Przeprowadzanie audytów zmierzających do weryfikacji przestrzegania obowiązujących norm i procedur, uwzględniając przy tym zmiany wynikające z wprowadzenia w dniu 25 maja 2018 roku Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) RODO;
    • Przygotowanie pełnej procedury i dokumentacji dotyczącej m.in. polityki bezpieczeństwa, umowy na powierzenie przetwarzania danych osobowych, instrukcji zarządzania systemem informatycznym, oraz wzorów upoważnień, regulaminów i wytycznych pozwalających na zachowanie procedur związanych z przetwarzaniem danych;
    • Sporządzenie pism elektronicznych i tradycyjnych potrzebnych do profesjonalnej pomocy w kwestiach mających związek z RODO;
    • Prowadzenie postępowań na terenie kraju w ramach współpracy partnerów biznesowych.