|
10 marca 2025 | Ostatnio zmodyfikowano 14 marca, 2025 o 09:59 | Czas na przeczytanie: 7 minut

W procesie nawiązywania nowych relacji biznesowych, jednym z kluczowych elementów, który powinien być brany pod uwagę jest weryfikacja potencjalnego kontrahenta. Dzięki temu procesowi firmy mogą nie tylko zabezpieczyć się przed ryzykiem finansowym, prawnym i wizerunkowym, ale także zbudować długotrwałe, stabilne oraz bezpieczne relacje. Pomocne w tym zakresie może być nie tylko sprawdzenie kontrahenta w biurach informacji gospodarczej, ale także przeprowadzenie kompleksowego procesu due diligence. W tym artykule przyjrzymy się, czym dokładnie jest due diligence, kiedy jest konieczne, jak przebiega oraz jakie korzyści niesie ze sobą jego przeprowadzenie.


Marcin Staniszewski
RADCA PRAWNY
Specjalizacja: Obsługa korporacyjna przedsiębiorstw, w tym reorganizacja fuzje i przejęcia. Sprawy...
Więcej artykułów tego autora

Pozostałe Artykuły


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *