|
13 stycznia 2025 | Ostatnio zmodyfikowano 14 lutego, 2025 o 15:00 | Czas na przeczytanie: 12 minut

Odwiedzając sklepy w okresie przedświątecznych wyprzedaży, typu Black Week, Black Monday, czy Cyber Monday, można odnieść wrażenie, że towary rozdawane są niemal za darmo. Sprzedawcy umiejętnie posługują się komunikatami marketingowymi tak, aby stworzyć u kupującego złudne przekonanie, że kupowane rzeczy są znacząco tańsze, niż w istocie ma to miejsce. Co zmienia w tym zakresie dyrektywa Omnibus? Dlaczego podanie ceny towaru nie zawsze będzie proste?


Marcin Staniszewski
RADCA PRAWNY
Specjalizacja: Obsługa korporacyjna przedsiębiorstw, w tym reorganizacja fuzje i przejęcia. Sprawy...
Więcej artykułów tego autora

Pozostałe Artykuły


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *