|
23 listopada 2021 | Ostatnio zmodyfikowano 18 grudnia, 2023 o 13:18 | Czas na przeczytanie: 10 minut

W ostatnim czasie jest głośno o wszczęciu postępowania UOKiK w sprawie oznaczania publikacji sponsorowanych. Chodzi głównie o kryptoreklamy w mediach społecznościowych. Uderzyło to między innymi w jednego z największych influencerów w Polsce – Friza, który otrzymał wezwanie do przesłania wszystkich umów zawartych w 2021 roku. Jak legalnie współpracować z influencerami, aby nie narazić się na problemy? O co powinien zadbać przedsiębiorca zanim zleci reklamę swojego produktu?


Marcin Staniszewski
RADCA PRAWNY
Specjalizacja: Obsługa korporacyjna przedsiębiorstw, w tym reorganizacja fuzje i przejęcia. Sprawy...
Więcej artykułów tego autora

Pozostałe Artykuły



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *