|
22 maja 2020 | Ostatnio zmodyfikowano 12 grudnia, 2023 o 11:39 | Czas na przeczytanie: 4 minut

da odnosząca sukces firma powinna zabezpieczyć się przed nieuczciwą konkurencją i zarejestrować swoje oznaczenia. W ten sposób zyskuje pełne prawa do swojej marki: może na niej zarabiać, udzielać licencji na jej wykorzystywanie, a także likwidować wszelkie nadużycia (np. gdy ktoś użyje podobnej nazwy, hasła reklamowego czy grafiki).


Niezależnie od wielkości przedsiębiorstwa i jego zasięgu terytorialnego, kradzież wizerunku i pomysłów zdarza się dość często. Mamy z tym do czynienia zwłaszcza w przypadku e-commerce (sklepów internetowych), czy ogólnie – branży internetowej, gdzie każda oryginalna koncepcja i rozpoznawalność są na wagę złota.

Dlatego warto, aby taka ochrona trwała w nieskończoność. Czy to możliwe?


Anna-Maria Sobczak
RADCA PRAWNY
Specjalizacja: własność intelektualna – ochrona prawa autorskiego, marki oraz własności przemysłowej.
Więcej artykułów tego autora

Warto wiedzieć

Pozostałe Artykuły



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *