|
21 marca 2022 | Ostatnio zmodyfikowano 18 grudnia, 2023 o 12:41 | Czas na przeczytanie: 9 minut

Organizacja obiegu procesów w firmie, która zatrudnia kilka osób, nie jest trudnym zadaniem. Zupełnie inaczej wygląda kwestia skoordynowania działań w jednostce, gdzie pracuje kilkadziesiąt, a nierzadko nawet kilkaset osób.

Aby ułatwić i skodyfikować zasady rządzące organizacją oraz porządkiem pracy, ustawodawca wyodrębnił wśród źródeł prawa pracy tzw. regulaminy pracy. Jaka jest funkcja regulaminu i co powinno się w nim znaleźć?


Kamila Wasilewska
RADCA PRAWNY
Specjalizacja: Prawo finansowe i FinTech, AML, sprawy sporne i sądowe, prawo...
Więcej artykułów tego autora

Pozostałe Artykuły



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *