|
28 września 2022 | Ostatnio zmodyfikowano 17 grudnia, 2023 o 14:42 | Czas na przeczytanie: 7 minut

E-commerce – w szczególności w rzeczywistości popandemicznej – jest chyba najpopularniejszym rodzajem handlu. W związku z przeniesieniem wielu sfer działalności online, grono klientów sklepów internetowych znacznie się powiększyło. Przedsiębiorcy prowadzący działalność w tej branży poszukują nowych kanałów dla rozwoju sprzedaży internetowej, a Facebook jest naturalnym kierunkiem ekspansji sklepu. Sprzedaż na Facebooku wymaga zachowania jednak określonych formalności, a jedną z nich jest obowiązek sporządzenia regulaminu sprzedaży.


Kamila Wasilewska
RADCA PRAWNY
Specjalizacja: Prawo finansowe i FinTech, AML, sprawy sporne i sądowe, prawo...
Więcej artykułów tego autora

Pozostałe Artykuły



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *