|
9 września 2024 | Ostatnio zmodyfikowano 25 września, 2024 o 12:54 | Czas na przeczytanie: 7 minut

W obecnych czasach bardzo często korzysta się z usług przewoźników. Dzieje się tak przede wszystkim z powodu prężnie rozwijającego się handlu sieciowego. Kupowanie i sprzedawanie przez internet stało się bardzo łatwe i komfortowe dla obu stron transakcji. Decydując się na usługi przewoźnika, rodzi się zobowiązanie do przestrzegania pewnych zasad — tzn. należytego przygotowania towaru do przewozu oraz niezbędnej dokumentacji i oczywiście uiszczenia stosownych opłat. W zamian od przewoźnika oczekuje się transportu towaru w sposób bezpieczny i przede wszystkim terminowy. Jak więc należy postąpić jeżeli usługodawca nie wywiąże się ze swojej części umowy? Co ma zrobić nadawca przesyłki jeśli umówiony przewoźnik nie przyjeżdża po towar?


Marcin Staniszewski
RADCA PRAWNY
Specjalizacja: Obsługa korporacyjna przedsiębiorstw, w tym reorganizacja fuzje i przejęcia. Sprawy...
Więcej artykułów tego autora

Pozostałe Artykuły


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *