Co zarejestrować: logo czy nazwę? Zalety i wady obu rozwiązań
21 maja 2020
Co zarejestrować: logo czy nazwę? Zalety i wady obu rozwiązań

Logo to znak towarowy słowno-graficzny służący do identyfikacji marki. Składa się na niego m.in. zastosowana kolorystyka, kształty...

Więcej Co zarejestrować: logo czy nazwę? Zalety i wady obu rozwiązań
Strefa Marki Allegro dlaczego niezbędne jest posiadanie znaku towarowego
24 kwietnia 2020
Strefa Marki Allegro dlaczego niezbędne jest posiadanie znaku towarowego

WPROWADZENIE Niedawno zgłosił się do naszej Kancelarii jeden z klientów w sprawie pilnego zlecenia na...

Więcej Strefa Marki Allegro dlaczego niezbędne jest posiadanie znaku towarowego
Oznaczenie CE
20 kwietnia 2020
Oznaczenie CE

OZNACZENIE CE, CZYLI CO TO JEST, CZY JEST KONIECZNE ORAZ JAKIE SĄ KONSEKWENCJE WPROWADZENIA PRODUKTU...

Więcej Oznaczenie CE
Rozwiązywanie umów o świadczenie usług marketingowych a epidemia koronawirusa
17 kwietnia 2020
Rozwiązywanie umów o świadczenie usług marketingowych a epidemia koronawirusa

W obecnym czasie niemalże cały świat walczy nie tylko z epidemią koronawirusa COVID – 19...

Więcej Rozwiązywanie umów o świadczenie usług marketingowych a epidemia koronawirusa
Przedsiębiorca na prawach konsumenta
12 marca 2020
Przedsiębiorca na prawach konsumenta

ZMIANY W BRANŻY ECOMMERCE W ZWIĄZKU Z PRZYZNANIEM PRZEDSIĘBIORCOM OD 1 CZERWCA 2020  UPRAWNIEŃ KONSUMENTA Od...

Więcej Przedsiębiorca na prawach konsumenta
Ochrona domeny internetowej – jak to zrobić ?
27 lutego 2020
Ochrona domeny internetowej – jak to zrobić ?

CZY MOŻLIWA JEST OCHRONA DOMENY INTERNETOWEJ I JAK TO ZROBIĆ ? W dzisiejszych czasach niemal każdy...

Więcej Ochrona domeny internetowej – jak to zrobić ?
Najczęstsze błędy popełniane przez sklep internetowy (e-Commerce)
11 lutego 2020
Najczęstsze błędy popełniane przez sklep internetowy (e-Commerce)

10 NAJCZĘSTSZYCH BŁĘDÓW PRAWNYCH POPEŁNIANYCH PRZEZ SKLEPY INTERNETOWE NA CZYM POLEGAJĄ, JAK ICH UNIKNĄĆ  I...

Więcej Najczęstsze błędy popełniane przez sklep internetowy (e-Commerce)
Marketing szeptany Czy zamawianie sztucznych opinii w sieci jest dozwolone?
2 lutego 2020
Marketing szeptany Czy zamawianie sztucznych opinii w sieci jest dozwolone?

Dzisiaj, gdy tak wiele osób przed skorzystaniem z usługi czy zakupem produktu sprawdza opinie na temat...

Więcej Marketing szeptany Czy zamawianie sztucznych opinii w sieci jest dozwolone?
Pliki cookies a ochrona danych osobowych (RODO) Jak legalnie korzystać z cookies?
5 listopada 2019
Pliki cookies a ochrona danych osobowych (RODO) Jak legalnie korzystać z cookies?

PLIKI COOKIES A OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH. JAK LEGALNIE KORZYSTAĆ Z COOKIES? Niemal każda firma działająca...

Więcej Pliki cookies a ochrona danych osobowych (RODO) Jak legalnie korzystać z cookies?
Kontakt telefoniczny w celu uzyskania zgody na telemarketing oficjalnie dozwolony !?
13 lutego 2019
Kontakt telefoniczny w celu uzyskania zgody na telemarketing oficjalnie dozwolony !?

Wcześniej mogliście zapoznać się z naszym artykułem dotyczącym zasad prowadzenia marketingu bezpośredniego. Dzisiaj chcielibyśmy przybliżyć...

Więcej Kontakt telefoniczny w celu uzyskania zgody na telemarketing oficjalnie dozwolony !?
Prawo odstąpienia od umowy w praktyce sklepu internetowego
5 lutego 2019
Prawo odstąpienia od umowy w praktyce sklepu internetowego

Powszechnie jest już znane użytkownikom Internetu, iż istnieje prawo do odstąpienia od umowy zawartej za...

Więcej Prawo odstąpienia od umowy w praktyce sklepu internetowego
Błędy w regulaminie sklepu internetowego lub jego brak – co za to grozi?
10 stycznia 2019
Błędy w regulaminie sklepu internetowego lub jego brak – co za to grozi?

Zgodnie z art. 8 ust. 1 ustawy z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą...

Więcej Błędy w regulaminie sklepu internetowego lub jego brak – co za to grozi?
Co warto umieścić w regulaminie sklepu internetowego, a czego należy się wystrzegać
10 grudnia 2018
Co warto umieścić w regulaminie sklepu internetowego, a czego należy się wystrzegać

Zdecydowana większość stron internetowych powinna posiadać regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną. Przepisy określają minimalną treść...

Więcej Co warto umieścić w regulaminie sklepu internetowego, a czego należy się wystrzegać
Co musi zawierać każdy regulamin sklepu internetowego
2 grudnia 2018
Co musi zawierać każdy regulamin sklepu internetowego

Zgodnie z art. 8 ust. 1 ustawy z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą...

Więcej Co musi zawierać każdy regulamin sklepu internetowego
Równy dostęp do e-sklepów dla klientów z UE, czyli praktycznie o geolokalizacji
26 listopada 2018
Równy dostęp do e-sklepów dla klientów z UE, czyli praktycznie o geolokalizacji

Właściciele sklepów internetowych przez wykorzystanie informacji o fizycznej lokalizacji klienta (np. przez adres IP, wybór...

Więcej Równy dostęp do e-sklepów dla klientów z UE, czyli praktycznie o geolokalizacji
Marketing bezpośredni – mailing (e-mail marketing) i calling według RODO
10 listopada 2018
Marketing bezpośredni – mailing (e-mail marketing) i calling według RODO

Współcześnie przedsiębiorcy, aby dotrzeć do klienta z ofertą często stosują działania marketingowe polegające na wysyłaniu...

Więcej Marketing bezpośredni – mailing (e-mail marketing) i calling według RODO
Poradnik RODO 2018
10 października 2018
Poradnik RODO 2018

PORADNIK ADMINISTRATORA DANYCH OSOBOWYCH Jak dostosować działalność gospodarczą do wymogów z Rozporządzenia o ochronie danych...

Więcej Poradnik RODO 2018
Co oznacza R w kółku (®) ? Kto i dlaczego nie może umieścić symbolu “R” przy nazwie firmy?
25 maja 2015
Co oznacza R w kółku (®) ? Kto i dlaczego nie może umieścić symbolu “R” przy nazwie firmy?

“R” a dokładniej znak ® to powszechnie rozpoznawalne oznaczenie, który widnieje przy nazwach popularnych, dużych...

Więcej Co oznacza R w kółku (®) ? Kto i dlaczego nie może umieścić symbolu “R” przy nazwie firmy?